مدیرعامل شرکت جمکو به تحولات برند جمکو به ویژه تاسیس انجمن صنفی موتورسازان ایران با محوریت این شرکت در محل هلدینگ صبا اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ محمد رستمی مدیرعامل جمکو از روزهای نخست حضورش در این شرکت چنین یاد کرد: جمکو شرکتی ضررده بود که مسئولان وقت بیش از نگه داشت به فروش آن تمایل داشتند.
وی در ادامه با تبیین اولین مأموریت صنعتی خود در این شرکت افزود: در گام های مقدماتی درصدد بازطراحی های زیربنایی برآمدیم، از جمله، برند جمکو را ترمیم کردیم. بنابراین امروز برند جمکو به برندی فرامنطقه ای بدل شده است.
مدیرعامل جمکو با توضیح طرح های توسعه این شرکت بیان داشت: شعبه دوم جمکو با کارویژه تعمیر موتورهای فوق سنگین ارسالی از خارج و داخل کشور و همچنین ورود جدی به بازار تولید موتورهای کوچک و متوسط بزودی به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
محمد رستمی همچنین در مورد کیفیت تولیدات جمکو تصریح کرد: تولیدات شرکت جمکو نه تنها از صنایع پر اهمیت و استراتژیک داخل کشور نظیر آبرسانی ها و صنایع فلزی گره می گشاید و از نقاط خوداتکایی صنعتی در کوثر به شمار میرود، بلکه محصولات آن به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و کوبا صادر شده است. وی در این زمینه ادامه داد: توان فنی و تخصصی شرکت جمکو در تولید موتور های ie۲ و ie۳ ارزنده است و می توان از رهاورد محصولات دانش بنیان جمکو در اصلاح الگوی مصرف برق گام های موثری برداشت.
وی در نهایت تشکیل انجمن صنفی موتورسازان ایران با محوریت جمکو اقدامی پر اهمیت نامید که به تحولات این صنعت سود خواهد رساند.